Tuesday, September 3, 2013

БЛОГ или Веб-дневник

Блог или веб-дневник е електронски дневник поставен на Интернет кој е креиран од една личност или од повеќе луѓе. Луѓето кои креираат веб-дневник се наречени блогери.
 Инаку може да се креира блог на повеќе специјализирани страници за тоа како blogger.com, blog.com.mk и др. Блогот се користи најчесто заради едноставноста за негово креирање.
Блогосфера
Колективната заедница на сите блогови е позната како блогосферата. Од сите блогови што се на интернет по дефиниција, тие може да се видат како меѓусебно поврзани и социјално вмрежени, преку блоговии, коментари, повратни линкови, (Правила на форумот) и линкови. Дискусиите "во блогосферата" повремено се користат од страна на медиумите како мерач на јавното мислење за различни прашања. Поради нови, неискористени заедници на блогерите може да се појават во просторот на неколку години, Интернет пазарот обрнува се поголемо внимание на "трендовите во блогосферата"
Блог пребарувачи
Неколку блог пребарувачи се користат за пребарување на блог содржини, како што се Bloglines, BlogScope, и Наука. Наука, која е еден од најпопуларните блог пребарувачи, обезбедува тековни информации за двете популарни пребарувања и тагови и се користи за да се категоризираат блог постови. Истражувачката заедница работи на надминување на едноставни клучни зборови за пребарување, со измислување нови начини да се движите низ огромни количини на информации присутни во блогосферата, како што е демонстрирано од проекти како BlogScope.

Заедници и директориуми за блогирање
Постојат неколку онлајн заедници кои ги поврзуваат луѓето цо блогови и блогери со други блогери, вклучувајќи ги BlogCatalog и MyBlogLog. Платформите за блогирање насочени кон интересите исто така се на располагање. На пример, Blogster има доста голема заедница на политички блогери меѓу нејзините членови. Global Voices агрегира меѓународни блогери ". Со акцент на гласови кои обично не се слушнале во меѓународните мејнстрим медиуми."

Блогирање и реклами
Тоа е заедничко за блогови со функција да рекламираат или финансиски да бидат од корист за блогерот или да го промовираат она што му се допаѓа на блогерот. Популарноста на блоговите, исто така, доведе до "лажни блогови" во кои компанија ќе создаде фиктивни блогови како маркетинг алатки за промовирање на производот.

Однесување

Кодексот на однесување на блогери е предлог на Тим О'Рајли за блогери за спроведување на учтивост на своите блогови со тоа што ќе се цивилни меѓу себе и модерирање на коментари на нивниот блог. Кодот е предложен поради закани упатени до блогерот Кети Сиера.Идејата за кодексот за првпат била најавена од страна на BBC News, кој го цитирал О'Рајли велејќи: "Јас мислам дека нам ни треба некаков код на однесување за тоа што е прифатливо однесување, се надевам дека нема да дојде преку било кој вид на пропис туку дека ќе дојде преку само-регулатива."
O'Reilly и други имаа листа од седум идеи:
  1. Преземете ја одговорноста не само за своите зборови, туку и за коментарите кои се овозможени на вашиот блог.
  2. Етикетирајте го вашото ниво на толеранција за навредлив коментари.
  3. Размислете за елиминирање на анонимни коментари.
  4. Игнорирајте тролови
  5. Разговарајте офлајн и разговарајте директно или најдете посредник кој може да го стори тоа.
  6. Ако знаете некој што се однесува лошо, кажете им го тоа.
  7. Немој ништо да кажувате онлајн ако не би рекле во лице.

No comments:

Post a Comment